گروه وان دایرکشن اولین آلبوم سولوی خود را منتشر کرد

گروه وان دایرکشن اولین آلبوم سولوی خود را منتشر کرد

آلبوم گروه وان دایرکشن

گروه وان دایرکشن اولین آلبوم سولوی خود را منتشر کرد

به گزارش روبیکس موزیک جاش دیوین (Josh Devine) می‌خواهد هوادارانش بدانند که او تنها درامر گروه وان دایرکشن (One Direction) نیست.

این موزیسین 24 ساله که از سن سه سالگی درامز می‌نوازد، خواننده است و پیانو، گیتار و باس هم می‌نوازد. اولین موفقیت بزرگ دوین زمانی بود که همکاری با گروه وان دایرکشن را آغاز کرد. این همکاری یک اجرای زنده بود که گروه بعد از کسب رتبه سوم در مسابقه ایکس فکتور (The X Factor) در بریتانیا برگزار می‌کرد.

بعد ازاین همکاری او به صورت عضو ثابت به گروه پیوست و اکنون مدت چهار سال است که به همراه گروه تور خود را برگزار می‌کنند. اما حالا زمانی است که برای او نقطه تغییر و تحولی محسوب می‌شود او مسیر جدیدی را در حرفه‌اش آغاز می‌کند و قرار است اولین ای پی (EP: مجموعه قطعاتی بیشتر از تک‌آهنگ و کمتر از یک آلبوم استودیویی که LP نامیده می‌شود) خود را به نام «از میان آتش» (Through the Fire) در روز 24 آگوست منتشر کند.

دیوین در این ای‌پی با اولی گرین، ترانه‌سرا و خواننده همکاری کرده‌است. دیوین و گرین برای اولین بار در اجراهای وان دایرکشن بعد از برنامه ایکس فکتور یکدیگر را ملاقات کردند و از سال 2014 هر زمانی که فرصت پیدا می‌کردند به نوشتن قطعات این مجموعه می‌پرداختند.

به گفته این درامر جوان، مجموعه‌ای که تهیه شده ترکیبی است از صدای او (که خودش آن را پاپ و کمی راک می‌داند) و صدای گرین که طرفدار موسیقی دنس و رپ است. آن‌ها این آلبوم را برای خودشان تولید کرده‌اند، البته به غیر از 3.6 میلیون نفری که در توئیتر، دیوین را پیگیری می‌کنند و هزاران طرفدار دیگر که بی‌صبرانه منتظر شنیدن این مجموعه هستند.

دیوین می‌گوید که در هنگام نوشتن قطعات بیشتر برای ساز گیتار می‌نوشته و سلیقه شخصی خود را با واژه‌های بی‌پرده و خشن توصیف می‌کند، صدایی مثل فوفایتر و لینکین پارک. اما موسیقی به یاد ماندنی وان دایرکشن را هم دوست دارد، آهنگ‌هایی که در ذهن مخاطب باقی می‌مانند. هدف او در تهیه «از میان آتش» به دست آوردن ترکیبی از این دو بوده است؛ صدایی پاپ راک که در خاطر می‌ماند.

اما دیوین با همه شور و عشقی که برای مسیر جدید حرفه‌اش دارد می‌گوید با آدم‌هایی که به او کمک کرده‌اند تا حرفه‌اش را پای ریزی کند باقی خواهد ماند. دیوین به بیلبورد گفت: «من همیشه و تا زمانی که وان دایرکشن مرا بخواهد درامر گروه خواهم بود. من تا آخر با آن‌ها هستم. نهایت شور و اشتیاق من نواختن درام است»

روبیکس موزیک • گروه وان دایرکشن اولین آلبوم سولوی خود را منتشر کرد

  • اخبار متفرقه موسیقی
  • 1 شهریور 1394
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید