کنسرت سامان جلیلی در بابلسر

کنسرت سامان جلیلی در بابلسر

کنسرت سامان جلیلی

کنسرت سامان جلیلی در بابلسر

به گزارش روبیکس موزیک خواننده آلبوم «پرتگاه» در شمال کشور روی صحنه رفت.سامان جلیلی که این روزها در صدد انتشار آلبوم دوم خود در بازار موسیقی کشور است، در کنسرت شهریور ماه خود در سالن بانک کشاورزی  بابلسر به روی صحنه رفت و با استقبال دوستداران موسیقی این شهر رو به رو شد.

دوست دارم ، تشویش ، حرف دلم ، خیال ، قسم ، خنده های تو و ستاره از جمله قطعاتی بودند که این خواننده در این کنسرت اجرا کرد و اواسط این برنامه هم درباره مراحل تولیدی آلبومش رو به حاضران در سالن گفت: «با همه انرژی در حال کار کردن روی آلبوم جدیدم هستم و به زودی اخبار و اطلاعات جدیدی در این باره منتشر خواهم کرد.»

حامد برادران رهبری ارکستر این خواننده را بر عهده داشت و «محمد قیامتی» نیز مدیر گروه (و مدیر برنامه های سامان جلیلی) در این کنسرت در کنار این خواننده حضور داشتند.

جلیلی چندی پیش درباره آلبوم جدیدش در گفتگو با «موسیقی ما» توضیح داده بود: «در مرحله انتخاب ترانه هستیم و معمولا من بیست اثر برای آلبوم می سازم و از بین آنها ده یا دوازده قطعه را انتخاب می کنیم. هنوز به آن قطعیت تمام نرسیده ایم. ولی فعلا اسم آلبوم «سقوط» است. در آلبوم قبلی که قطعه «پرتگاه» را نتوانستیم داشته باشیم. به خاطر یکی از بیت های اصلی ترانه که حذف شد و من هم تصمیم گرفتم کار را در آلبوم منتشر نکنیم. ولی به خود قطعه «سقوط» خیلی اعتقاد دارم. ترانه زیبایی دارد و من خیلی دوستش دارم. حدود دو الی سه ماه دیگر پروسه آهنگسازی تمام می شود و وارد مرحله تنظیم می شویم. فکر می کنم بعد از عید کار توزیع شود.»

«جواد عزتی» مهمان ویژه کنسرت این خواننده در بابلسر بود.

 

02_21

06_13

007

008

08_14

دیدگاه خود را بگذارید