نخستین کنسرت رسمی مهدی مقدم

نخستین کنسرت رسمی مهدی مقدم

کنسرت مهدی مقدم

نخستین کنسرت رسمی مهدی مقدم

 اولین کنسرت رسمی خواننده آلبوم «سونامی » پس از 10 سال انتظار برگزار شد.

به گزارش روبیکس موزیک مهدی مقدم که در چند ماه اخیر تک قطعات «بازگشت»، «چشمای تو»، «جدید » را با همراهی «علی بحرینی» و «سعید سام» در فضای مجازی منتشر کرده است، 21 شهریور ماه در هتل البرز شهر لاهیجان پس از 10 سال انتظار و کش و قوس‌های فراوان به طور رسمی به روی صحنه رفت.

این کنسرت با قطعه محبوب «خونسرد » آعاز شد که با استقبال حاضران سالن همراه بود. «مقدم مقدم» پس از اجرای این قطعه رو به هواردارن شمالی‌اش گقت: «در این لحظه که اینجا هستم خیلی خوشحالم که پس از 10 ،12 سال سختی و مشکلات این شانس به من داده شد تا اولین کنسرتم پس از مدت‌ها در شهر سر سبز لاهیجان برگزار شود. امیدورام شب هیجان‌انگیزی را در کنار هم داشته باشیم.»

در ادامه قطعات «جشمای تو»، «نیستی »، «خیلی بد شد»، «عشق من» یکی پس از دیگر اجرا شد تا قطعه «دروغ نگو» ساخته «مهدیه عرب» پایان بخش قسمت اول برنامه باشد. مهدی مقدم با قطعه «پشیمون » به روی صحنه بازگشت و پس از اجرای این ترانه گفت: «فکر می کنم الان بهترین زمانی ست که از مجید پیرایش مدیر برنامه هایم که در تمام این سالها در سختی ها و مشکلات کنارم بود تشکر کنم و بگویم حالا که روی صحنه در حال اجرا هستم، حاصل تلاش های اوست.»

در ادامه قطعات «یکی یدونه»،«بی تو میریم »،«قاب عکس»،«ستاره » و ..اجرا شدند.

«سونامی» قطعه رتمیک و خاطره انگیز پایان بخش این کنسرت بود. اعضای گروه «سونامی » متشکل از محمد شاکر«نوازنده کیبورد ،رهبر ارکستر»، حامد حمیدزاده« نوازنده گیتار بیس»، آرمن کشیشی « نوازنده گیتار الکتریک»،روزبه پهلوانی نژاد« نوازده درامز»،رادین یوسفیان«نوازنده پرکاشن»،محمود عربانی« نوازنده ویولن»،امیر محمدی«ساکسیفون» مهدی مقدم را در این اجرا همراهی کردند.

این برنامه به همت موسسه «خانه هنر نیایش» برگزار شد. سعید سام (آهنگساز) مهمان ویژه این برنامه بود.

گفتنی است این مقدم در ادامه تور کنسرت های «سونامی» 5مهر در تهران ،3مهر در انزلی به روی صحنه می‌رود. در ادامه عکس ‌های «محسن فلاح » را از این اجرا ببینید:

نخستین کنسرت رسمی مهدی مقدم نخستین کنسرت رسمی مهدی مقدم نخستین کنسرت رسمی مهدی مقدم نخستین کنسرت رسمی مهدی مقدم

دیدگاه خود را بگذارید