تعهد فرزاد فرزین برای اجرای کنسرت

تعهد فرزاد فرزین برای اجرای کنسرت

کنسرت فرزاد فرزین

تعهد فرزاد فرزین برای اجرای کنسرت

به گزارش روبیکس موزیک خواننده ای که همیشه با اجراهای خوبی در شهرستان های گوناگون خاطره سازی کرده، این بار بعد از طی کردن پروسه ی چند ماهه موفق به کسب مجوز برای اجرای کنسرتی در شهر اصفهان نیز شده است.

با «محسن فراهان» تهیه کننده ی کنسرت پیش روی «فرزاد فرزین» در اصفهان گفتگوی کوتاهی پیرامون این اجرا و اخذ مجوز لازم آن داشتیم که در ادامه شاهد آن هستید.

چه مشکلاتی سبب عدم اجرای «فرزاد فرزین» در شهر اصفهان شده بود؟ با توجه به اینکه هر شهرستان قوانین خاص خودش را دارد، در واقع در گذشته یک سری اجرا داشتیم که نباید انجام می شد و این موضوع علت اصلی این اتفاق است. به جز «فرزاد فرزین» ۵ خواننده ی دیگر مشکل اجرا در شهر اصفهان داشتند که با انجام تعهدات لازم انشاالله کنسرت برگزار خواهند کرد.

برای گرفتن مجوز این کنسرت چه روندی را طی کردید؟ ما در حدود ۱ سال و ۷ ماه دنبال مجوز اجرای «فرزاد فرزین» در اصفهان بودیم که در نهایت با همکاری صمیمانه ی مسئولین ارشاد اصفهان و با پذیرفتن شرایطی از قبیل رعایت کردن شئونات اسلامی از سوی هواداران حاضر در کنسرت و یک سری شرایط دیگر، موفق به کسب اجازه برای برگزاری این کنسرت شدیم. با پذیرفتن این شرایط و تعهدات لازم تلاش کردیم تا این کنسرت را به نحو احسن انجام بدهیم. هم خواننده و هم تیم اجرایی این کنسرت باید تابع قوانین و ضوابط ارشاد باشند تا این برنامه به خوبی صورت بگیرد.

فکر می کنید مردم اصفهان تا چه حد از این اجرا استقبال کنند؟ سالن اجرا تا به اکنون تقریبا پر و بلیت ها رو به اتمام هستند. روز گذشته فروش بلیت آغاز شد و با توجه به اینکه ما هیچ گونه تبلیغات و اطلاع رسانی خاصی نداشتیم و تنها از طریق صفحه ی اینستاگرام «فرزاد فرزین» خبر این کنسرت به مردم ابلاغ شده است، با استقبال خوبی مواجه شدیم.

«فرزاد فرزین» معمولا اجراهای متفاوتی تا به حال ارائه داده است، آیا برای این کنسرت هم سورپرایزی دارید؟ کنسرت های فرزاد همیشه سورپرایز بوده، اما با توجه به تفاوت هزینه ی بلیت کنسرت های تهران با شهرستان ها، این امکان بیشتر در اجراهای تهران وجود دارد. با توجه به هزینه های لازمه ما در اجراهای شهرستان برای چنین تفاوت هایی، کمتر قدرت مانوور داریم؛ اما اجراهای فرزاد همیشه خوب بوده و مردم همیشه راضی از سالن بیرون رفتند. همان طور که هفته ی گذشته در شهر کرد اجرای خیلی خوبی داشت و مردم شهر کرد از اجرای او رضایت خاطر داشتند. امیدواریم در کنسرت اصفهان نیز شاهد این اتفاق باشیم.

 

فکر می کنید باز هم شاهد اجرای «فرزاد فرزین» در اصفهان خواهیم بود یا خیر؟ این اتفاق بستگی به اجرا شدن همین کنسرت دارد، اگر آن طور که باید پیش نرود ممکن است دیگر چنین اتفاقی برای فرزاد و هوادارانش در شهر اصفهان نیفتد، کما این که شهر اصفهان با توجه به سابقه ی دینی ای که دارد از حساسیت بالاتری برخوردار است و ما امیدواریم این اجرا به گونه ای پیش برود که در آینده باز هم در اصفهان برنامه داشته باشیم.

 

حرف آخر؟ از مردم و هواداران عزیز تقاضا داریم که با رعایت کردن شئونات اسلامی و قوانین مربوطه، در شکل گیری صحیح این کنسرت با ما سهیم باشند تا یک شب خوب برای همگی رقم بخورد. با اطمینان به عوامل برگزاری این کنسرت، می توانم بگویم که قطعا یکی از بهترین اجراهای اصفهان را شاهد خواهید بود.

 

گفتنی است این کنسرت در تاریخ ۲۰ شهریور ماه در سالن «رودکی» اصفهان، طی دو سانس برگزار خواهد شد و تهیه ی بلیت این برنامه از سامانه ی «نوای مهر» به آدرس زیر مقدور خواهد بود:

www.navayemehr.ir

دیدگاه خود را بگذارید