آلبوم خداوندان اسرار با صدای همایون شجریان

آلبوم خداوندان اسرار با صدای همایون شجریان

آلبوم همایون شجریان

آلبوم خداوندان اسرار با صدای همایون شجریان

 

به گزارش روبیکس موزیک «خداوندان اسرار» به خوانندگی «همایون شجریان» و‌ آهنگسازی «سهراب پورناظری» به زودی در بازار موسیقی کشور منتشر می‌شود.

آلبوم «خداوندان اسرار» اولین سی‌دی از پروژهٔ «آیینه‌ها» با آواز «همایون شجریان» و آهنگسازی «سهراب پورناظری» در کمتر از یک ماه دیگر به انتشار درخواهد آمد.

در این اثر علاوه بر ساخته‌های «سهراب پورناظری»، قطعه‌ای از ساخته‌های «کیخسرو پورناظری» با نام «یاوران» آمده است که پیش از این در آلبوم «حیرانی» منتشر شده بود و حالا «سهراب پورناظری» با نگاهی متفاوت آن را تنظیم و «همایون شجریان» اجرا کرده است. «خداوندان اسرار» شامل دو بخش است. در بخش اول آن «ساز و آواز» ی بداهه در مقام اصفهان با اشعاری از مولوی اجرا شده و بخش دوم شامل روایتی با نام «رهایی» در سه پردهٔ «مهتاب، خداوندان اسرار، جانی و صد آه» بر روی اشعاری از خیام، مولوی و حافظ است.

در این آلبوم موسیقی «آزاد میرزاپور» با نواختن بربت، «حسین رضایی نیا» دف، «همایون نصیری» سازهای کوبه‌ای، «آیین مشکاتیان» کوزه، «محمت اکاتای» سازهای کوبه‌ای، «آرشاک ساهاکیان» دودوک، «آرین کشیشی» گیتار بیس و «سهراب پورناظری» تنبور، آواز «همایون شجریان» را همراهی کرده‌اند. این اثر که در ایران، ترکیه و امریکا ضبط شده، در داخل کشور توسط «غلامرضا صادقی» میکس و مسترینگ شده و توسط شرکت موسیقی «ایران‌گام» منتشر خواهد شد.

طراحی جلد این اثر نیز همانند آلبوم‌های «نه فرشته‌ام، نه شیطان» و «آرایش غلیظ» توسط پونه می‌رلو انجام گرفته است. پروژهٔ «آیینه‌ها» شامل پنج اثر است که در قالب آلبوم‌های صوتی و تصویری خداوندان اسرار، آیینه‌ها و مستندی با نام «آن سوی آیینه‌ها» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد به تناوب منتشر خواهد شد.

پیش از این، کنسرت موسیقی «آیینه‌ها» در ۵۳ اجرا در شهرهای مختلف ایران، اروپا و آفریقا اجرا شده است

دیدگاه خود را بگذارید

  • مجتبی 1 آذر 1394

    درود
    به نظر من اصلا کار درستی نیستش آلبوم یک خواننده که این همه براش هزینه و انرژی صرف شده را بیارید بزارید برای دانلود آن هم وقتی میشه این را خریداری کرد این کار موسیقی داخلی ما را نابود میکنه من نه تنها دانلود نمیکنم بلکه از شما میخوام از رو سایتتون بردارید این کار با زدن جیب دیگران فرقی نداره

    • مدیر سایتمدیر کل 2 آذر 1394

      سلام
      ممنون از نظر خوبتون ، ولی ما نوشتیم که برای حمایت از صاحب اثر از فروشگاه ها تهیه کنند .
      ولی بازم اگر حتی ما حذف کنیم از روی سایت ، تمامی سایت های دیگر موجود هست اونجا و بازم راحت میشه دانلود کرد …
      در هر صورت اگر ما از صاحبین اثر پیغامی در این مورد دریافت کنیم ، بلافاصله از روی سایت حذف خواهیم کرد.