گزارش تصویری کنسرت سیروان خسروی

گزارش تصویری کنسرت سیروان خسروی

 گزارش تصویری کنسرت سیروان خسروی در شهر ساری

گزارش تصویری کنسرت سیروان خسروی

به گزارش روبیکس موزیک سیروان خسروی خواننده آلبوم «جاده رویاها» در روز های دوازدهم و سیزدهم شهریور ماه ۱۳۹۴ به همراه ارکستر خود در ساری روی صحنه رفت.


این برنامه در سالن سینما سپهر ساری نیز برگزار شد. قطعات «به همین زودی»، «تو خیال کردی بری»، «آره»«دوست دارم»، «یه روزی میای» «اگه تو مال من نیستی»، «بازم بتاب»، «عاشقتم»، «خاطرات تو»، «بارون پاییزی»، «بی قرار»، «کجایی تو»، «ساعت نه» به اجرا در آمدند و در انتهای این اجرا قطعه پر طرفدار «دوست دارم زندگی رو» نیز اجرا شد.

 
قطعه «دوست دارم زندگی رو» یکی از آثار پر مخاطب سیروان محسوب می شود که در حین اجرا این قطعه مخاطبین حاضر در سالن خواننده را به خوبی همراهی می کردند. از آثار های «کجایی تو»، «خاطرات تو» که از جدید ترین کار های این خواننده به شمار می رود استقبال بی نظیری همراه داشت.

 
در اواخر این برنامه سیروان خسروی گفت : به جرات می توانم بگویم که یکی از بهترین اجرا هایم را پشت سر گذراندم، خیلی ممنون بابت حمایت هایتان، امیدوارم بتوانم با قطعات جدید این لطف را جبران کنم.

 

 

گفتنی است سیروان در سال گذشته در ساری اجرا موفقی را پشت سر گذرانده بود.
مجید پروریان (گیتار باس)، علی طاهایی (درامز)، نریمان ناعمی (ساکسوفون)، یاشا حکمی (کیبورد)، علیرضا ثنایی ( آکوستیک) و امیر دانایی (گیتار الکتریک) از جمله نوازندگان ارکستر سیروان خسروی بودند.

 
در انتهای این برنامه سیروان خسروی از شرکت برگزار کننده این برنامه و همچنین حراست، مخاطبین خود تشکر و قدردانی کرد.
این کنسرت در دو روز توسط شرکت فرهنگی هنری « نسیم مهر آوا» در سالن سینما سپهر ساری برگزار شد.

در ادامه شاهد عکس های «امیر آقازاده» از این کنسرت به صورت اختصاصی موسیقی پارس باشید.

sirvan (1) sirvan (2) sirvan (3) sirvan (4)

دیدگاه خود را بگذارید