آلبوم احساس فروردین با صدای رضا دخت

آلبوم احساس فروردین با صدای رضا دخت

آلبوم رضا دخت

آلبوم احساس فروردین با صدای رضا دخت

به گزارش روبیکس موزیک آلبوم «احساس فروردین» با صدای رضا دخت در قالب ۱۱ قطعه با موسیقی شاهین خسروآبادی و بابک مافی با همت موسسه هنرنمای پارسیان، پخش و توسط موسسه فرهنگی ـ هنری سپهر مهر و ماه منتشر شد.

«دوسِت دارم»، «احساس فروردین»، «پریشون»، «باورم نمی شه»، «تو دنیامی»، «با تو خوشبختم»، «حواست نیست»، «من نگاه»، «قلب من»، «یاد تو» و «وقتی نبودم» نام قطعات این اثر هستند که ترانه هایشان توسط انوش بنارویی، داریوش شهریاری، فرامرز جعفری، امیر قزل وند، علی ثابت قدم، علی ایلیا و محمدحسین نجفی سروده شده است.

 

مدیریت هنری و میکس و مسترینگ تمامی قطعات آلبوم «احساس فروردین» را رضا پوررضوی بر عهده داشته و افشین مقدم نیز به عنوان مدیر تولید و اجرایی با خواننده اثر همکاری داشته است.

 

همچنین در این آلبوم هنرمندان به نامی همچون فیروز ویسانلو، عماد نکویی، مسعود همایونی و سید مهرداد عالمی نوازندگی کرده اند.

 

رضا دخت که طی چند ماه گذشته و در آستانه انتشار اولین آلبوم رسمی اش، روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته است، تک قطعه های «اقیانوس»، «حیف»، «وقتی نبودم»، «بی تو می میرم»، «یادت رفته» و «چقدر خوب شد» را در سبک و سیاق های مختلف به منظور آشنایی مخاطب با آثار وی ارائه داده که در هنگام ساخت آن ها با حمیدرضا نصراللهی، انوشیروان تقوی، بابک مافی، فرامرز جعفری، شاهین خسروآبادی، محمد حسین نجفی، نیما شعبانخانی، به عنوان ترانه سرا و آهنگساز همکاری داشته است.

 

همچنین موزیک ویدئو «احساس فروردین» به کارگردانی امیرعلی بخشی نیز طی هفته گذشته منتشر شد.

 

از دیگر فعالیت های ایشان می توان به ارائه دو تک قطعه «پدر» و «خورشید عشق» به آهنگسازی آرین خلج اشاره کرد که این دو قطعه بارها از رسانه ملی پخش شده اند.

 

لازم به ذکر است، مراسم رونمایی از این آلبوم در کنار اصحاب رسانه، روز شنبه، ۷ شهریور، ساعت دو بعد از ظهر برگزار خواهد شد و پس از آن، رضا دخت خود را برای اجرای کنسرت هایش آماده می کند.

دیدگاه خود را بگذارید