گزارش از کنسرت روزبه نعمت الهی در پایتخت

گزارش از کنسرت روزبه نعمت الهی در پایتخت

کنسرت روزبه نعمت الهی

گزارش از کنسرت روزبه نعمت الهی در پایتخت

 

به گزارش روبیکس موزیک روزبه نعمت اللهی خواننده یمحبوب کشورمان که این روزها مشغول برگزاری «تور کنسرت های خلیج فارس» خودش در سراسر ایران است، پنجشنبه شب ۱۲ شهریور ماه در تالار حافظ شهر شیراز به اجرای برنامه به همراه گروهش پرداخت.

 

در این کنسرت که با استقبال گرم مردم هنردوست شیراز توام شد، نعمت اللهی مجموعه ای از بهترین و جدیدترین قطعاتش را اجرا کرد و شب خاطره انگیزی برای هوادارانش رقم زد. قطعات “نفس نفس”،”دریا”، “تو حالت بهتره”،”من مست و تو دیوانه” “صبوری” و”خلیج فارس” نیز بیشتر از سایر قطعات مورد توجه تماشاگران حاضر در سالن قرار گرفت. اعضای گروه روزبه نعمت اللهی در این کنسرت عبارت بودند از : ناصر پورالحسینی (فلوت) – سعید جامعی (درامز) – فرهاد رستمی (گیتار) – قادر آذاریان (گیتار الکتریک) – احسان شفیعی ( پرکاشن ) – امیر دین محمدی ( دف و تابلا ) – بهروز دهقانی (گیتار بیس) – پیام رونق (دیجیریدو) – آترین بی نیاز (کیبورد).

 

دوازدهم شهریور ماه آنقدر برای دوست داران روزبه نعمت اللهی در سالن حافظ شب فوق العاده و پرانرژی و پر هیجانی بود که این هیجان و شور و اشتیاق به خواننده ی محبوبشان هم سرایت کرد و روزبه در اواسط اجرایش با گفتن جمله ی : ” کنسرت تهران چیه ؟ شیراز رو عشق است ” سالن را منفجر کرد و روی سن رسما درخواست تمدید کنسرت برای یک شب دیگر را کرد که با موافقت مسولین قرار شد جمعه شب نیز روزبه نعمت اللهی و گروهش در شیراز و بدون هیچ تبلیغاتی به روی صحنه بروند.

 

 

حضور هنرمندان سرشناس و محبوب کشور در این کنسرت (که معمولا حضور چهره های سرشناس در کنسرت های شهرستان مرسوم نیست)، به جذابیت های این اجرا افزود که از جمله ی این هنرمندان می توان به امیر جعفری و ریما رامین فر و احسان کرمی و نفیسه روشن و … اشاره کرد.

rozbe (1)

rozbe (2)

rozbe (3)

rozbe (4)

rozbe (5)

دیدگاه خود را بگذارید