کنسرت نوستالژی فرزاد فرزین

کنسرت نوستالژی فرزاد فرزین

کنسرت فرزاد فرزین

کنسرت نوستالژی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین و گروه شوک بعد از مدت ها سرانجام در تاریخ ۱ مهرماه در تهران به روی صحنه میروند و به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

به گزارش روبیکس موزیک فرزاد فرزین شب گذشته درصفحه اینستاگرام شخصی خود با اعلام این خبر اعلام کرد: با این که قراربود تا قبل البوم ۶ در تهران کنسرت نداشته باشیم ولی با تلاش دوستان و با نظر شما هوادارای گلم کنسرت نوستالژی برگزار میشه.

این کنسرت تلفیقی از اهنگهای خاطره انگیز گذشته و البوم های دیگر این خواننده است که دردوسانس درسالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزارمیشود.

فرزین طی ماه گذشته کنسرتهای شهرستان خود رادر شهرهای اردبیل،شهرکرد،سبزوار،اصفهان اغاز کرد و درادامه تور کنسرت ها ۲۴ و۲۵ شهریور در کرمانشاه و ۲۷ شهریور در جلفا و درشهرهای قشم ،بجنورد،اهواز و قزوین به روی استیج میرود.

همچنین مجموعه تصویری کنسرت شوک فرزاد فرزین که ۱۷ مهر ماه سال گذشته درتهران برگزارشد به گارگردانی هنری برادران بوشهری طی روزهای اینده منتشر میشود و جدید ترین البوم او با نام ” ۶” بعد از ماه های محرم وصفر رونمایی و روانه بازار میشود.

بلیط فروشی اغازشده است علاقمندان برای تهیه بلیط کنسرت نوستالژی فرزادفرزین میتوانند به سامانه اینترنتی http://www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

 

کنسرت نوستالژی فرزاد فرزین

دیدگاه خود را بگذارید