کنسرت مشترک احسان خواجه‌امیری و استاد ایرج در آمریکا

کنسرت مشترک احسان خواجه‌امیری و استاد ایرج در آمریکا

کنسرت احسان خواجه‌امیری

کنسرت مشترک احسان خواجه‌امیری و استاد ایرج در آمریکا

به گزارش روبیکس موزیک خواننده آلبوم «پائیز، تنهایی» پس از مدت‌ها سرانجام سکوتش را شکست و درباره فعالیت‌های جدید، برنامه‌های آینده و کنسرت تهران‌اش سخن گفت.

احسان خواجه‌امیری صبح امروز درباره فعالیت‌های جدیدش توضیح داد: «کنسرت تهران طی چهار شب و در تاریخ ۷ تا ۱۰ مهر ماه در سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد و در تلاشیم که برنامه‌ای مفصل و ویژه را برای دوستداران و علاقمندان حاضر در سالن تدارک ببینیم و در حال برنامه‌ریزی هستیم که بهترین اجرای ممکن را از همه لحاظ داشته باشیم.»

او درباره سکوت این روزها و عدم حضورش در فضای رسانه‌ای کشور نیز گفت: «این روزها بیشتر در حال فکر کردن و برنامه‌ریزی برای آینده هستم. خیلی دوست دارم کمی از فضای مجازی و رسانه‌ای دور باشم و با فکری باز درباره آینده کاری‌ام فکر کنم و جدی‌تر تصمیم بگیرم. شاید دلیل این دوری من چنین طرز فکری باشد که سراغم آمده. دوست دارم بیشتر فکر کنم و به دور از هیاهوی اینترنت و رسانه‌ها، نسبت به آینده بیشتر دقیق شوم تا بتوانم بهترین انتخاب‌های ممکن را داشته باشم.»

این خواننده که کنسرت تهرانش تحت امتیاز موسسه صوت «آوای هنر» برگزار خواهد شد و بلیت فروشی آن نیز از طریق سامانه ۸۴۲۰۰٫ir اغاز شده است، در ادامه گفت: «شاید این آخرین کنسرت تهران من در سال ۹۴ باشد. بعد از این کنسرت برنامه‌ریزی‌هایم برای روند کاری آینده‌ام کمی متفاوت‌تر خواهد شد و می‌خواهم بیشتر درباره این روند فکر کنم و تصمیم درستی بگیرم.»

احسان خواجه امیری درباره انتشار تک قطعه جدیدش پیش از کنسرت تهران نیز گفت: «قطعا قبل از کنسرت تهران تک‌قطعه‌ای را در فضای مجازی منتشر خواهم کرد و آن قطعه را در برنامه پیش رو به صورت زنده اجرا خواهم کرد. هنوز در مراحل تولیدی آن هستیم و اسمش مشخص نشده و ضبط نهایی صدا هم انجام نشده است. قطعا همه سعی و تلاش من بر این اساس است که این اثر در بهترین کیفیت ممکن منتشر شود.»

خواننده آلبوم تحسین‌شده «عاشقانه ها» در انتهای صحبت‌هایش نیز در پاسخ به سوال خبرنگار «موسیقی ما» مبنی بر صحت خبر برگزاری کنسرت مشترک با پدرش استاد «ایرج» نیز توضیح داد: «صحبت‌هایی انجام شده و اگر شرایط مهیا شود، قطعا این کنسرت ویژه در شش ماهه دوم امسال در لس آنجلس برگزار خواهد شد. برنامه ریزی ها در حال انجام است و اگر همه چیز درست انجام شود و اتفاقی نیفتد، این کنسرت فقط یک اجرا در یکی از بهترین سالن های لس آنجلس برگزار خواهد شد.»

احسان خواجه‌امیری آخرین آلبوم خود را تحت عنوان «پائیز، تنهایی» در اواخر سال گذشته در بازار موسیقی کشور منتشر کرد و سپس تور کنسرت‌های خود را در اروپا و آمریکا روی صحنه برد و با استقبال ایرانی‌های خارج از کشور رو به رو شد.

این خواننده تاکنون آلبوم‌هایی چون من و بابا، برای اولین بار، سلام آخر، فصل تازه، یه خاطره از فردا، عاشقانه ها و پائیز، تنهایی را منتشر کرده است که آلبوم «عاشقانه‌ها» با صدای این خواننده در «نخستین جشن سالانه موسیقی ما» در بخش کارشناسی بهترین آلبوم پاپ، تندیس طلایی این جشن را از آن خود کرد

روبیکس موزیک • کنسرت مشترک احسان خواجه‌امیری و استاد ایرج در آمریکا

  • اخبار متفرقه موسیقی
  • 11 شهریور 1394
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید