کنسرت مازیار فلاحی در اروپا

کنسرت مازیار فلاحی در اروپا

کنسرت مازیار فلاحی

ma-e1407475391751-370x209

مازیار فلاحی خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان این روز‌ها مشغول تدارک تور کنسرت‌هایش با عنوان «عاشقانه‌ها را پایانی نیست» در شهر تهران و چند کشور اروپایی است.

 

به گزارش روبیکس موزیک ، فلاحی در ابتدا و طی تاریخ ۶ شهریورماه در شهر بوشهر (سالن سینما بهمن) به روی صحنه می‌رود و سپس ۲۶ شهریورماه (دو سانس) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران به اجرای کنسرت خواهد پرداخت.

مهرماه نیز فلاحی به اروپا سفر می‌کند و در شهرهایی از آلمان، سوئد و انگلستان به دیدار دوستدارانش خواهد رفت، طی برنامه ریزی‌های انجام شده، این خواننده پاپ ابتدا طی تاریخ سوم مهرماه (۲۵ سپتامبر) در شهر مالموی سوئد به روی صحنه می‌رود و چهارم مهرماه (۲۶ سپتامبر) شهر کلن آلمان میزبان فلاحی و گروه وی است، پس از این کنسرت فلاحی دوباره به سوئد بازخواهد گشت و پنجم مهرماه (۲۷ سپتامبر) در استکهلم با هوادارانش دیدار می‌کند. مازیار فلاحی پس از حدود دو هفته استراحت، طی تاریخ ۱۷ مهر (۹ اکتبر) در فرانکفورت آلمان و ۱۸ مهرماه (۱۰ اکتبر) در شهر لندن به اجرای برنامه می‌پردازد، شهر منچس‌تر نیز أر ۱۹ مهرماه (۱۱ اکتبر) آخرین شهری خواهد بود که در این تور کنسرت‌ها، فلاحی در آن به روی صحنه می‌رود.

شایان ذکر است که طی هفته‌های آتی مازیار فلاحی تک اهنگ‌هایی را منتشر و در دسترس مخاطبین قرار خواهد داد.

دیدگاه خود را بگذارید