واکنش امیر تتلو و رضایا به شوخی ژوله

واکنش امیر تتلو و رضایا به شوخی ژوله

شوخی برنامه ی خندوانه

واکنش امیر تتلو و رضایا به شوخی ژوله

به گزارش روبیکس موزیک دو خواننده زیرزمینی که شامگاه جمعه امیرمهدی ژوله در استندآپ کمدی خود در برنامه خندوانه با آنها شوخی کرد، به این اجرا واکنش نشان دادند. «امیرمهدی ژوله دو شب پیش در بخشی از استندآپی که اجرا کرد، با امیرتتلو و رضایا دو خواننده‌ زیرزمینی شوخی کرد. امیرتتلو ساعتی پس از این اجرا به آن واکنش نشان داد. رضایا نیز با انتشار پستی نظر خود را در این‌باره اعلام کرد اما با لحنی متفاوت نسبت به تتلو.

امیررضا طاری معروف به رضایا با انتشار تصویری از ژوله در صفحه‌ اینستاگرامش نوشت: «جناب آقای امیرمهدی عزیز یا همون کاراکتر (ژوله) خیلی لطف کردن تو برنامه خندوانه اسم منو آوردن. واسه من که خودم طرفدار این برنامه هستم باعث افتخاره که اسمم تو این برنامه گفته شد. این دوستان واسه شادی شما زحمت میکشن پس لطفا دنبال حاشیه و جنگ نباشید. از خدا میخوام روزی که من و بقیه دوستانم مجوز بگیریم و بتونیم به صورت رسمی به شما خدمت کنیم. شب خوش»

ژوله نیز با انتشار این متن به این خواننده پاسخ داد: «رضایا عزیزم دوست خوب. پسر محجوب عزیز. ممنونم از سعه صدرت. از میزان درک و فهمت از مفهوم طنز و کمدی. ممنونم از این برخورد دوستانه و بزرگوارانه‌ت با شوخی کوچیکی که از کنارت رد شد. ما برای آوردن لبخند و بیشتر کردن دوستی‌ها و کم‌کردن از تنش‌ها و استرس‌ها و دعواها و قیل و قال‌ها تو خندوانه دور هم جمع شدیم. همه اون چیزهایی که آرزوی تو و هنرت هم هست … روی ماهتو میبوسم و آرزو میکنم به زودی زود با رفع همه موانع صدای خودتون رو به گوش دوستداراتون برسونید. مخلصیم. یا علی.»

اما امیر تتلو دیگر خواننده زیرزمینی نیز به استندآپ کمدی ژوله واکنش نشان داد و نوشت: «میگن تو برنامه خندوانه به ما مثکه بی‌احترامی شده توسط یه آقایی به اسم ژوژولو!! والا من اون برنامرو ندیدم و اون آقارم نمیشناسم اما چیزایی که الان راجبش فهمیدم اینجوریه که میخوان یه کاری بکنن مردم بخندن. دمشونم گرم. شکایتی ندارم بذارین زندگیشونو بکنن. به نظرم خوشحال کردن و خندوندن مردم کار مقدسیه البته اگه به خاطر نفع شخصی نباشه».

دیدگاه خود را بگذارید

  • پوریا 30 آذر 1394

    افرین به تتلو رضایا کار بدی کرده بود

  • الهام عباسپور 4 بهمن 1395

    به نظر من واس خندیدن اصلا نباید اشخاص دیگری و مسخره کرد متاسفانه من همون قسمت خندوانه رو ندیدم ولی آقای ژوله هم خیلی باتجربه هستن و فکرنکنم حرف خیلی بدی زده باشن