مجید خراطها: این آلبوم، آلبوم مرگ نیست

مجید خراطها: این آلبوم، آلبوم مرگ نیست

آلبوم مجید خراطها

مجید خراطها: این آلبوم، آلبوم مرگ نیست

به گزارش روبیکس موزیک خواننده آلبوم «دارم میرم» در آستانه انتشار آلبوم جدیدش، در توضیح دلایل تاخیر یک هفته ای توزیع این اثر توضیحاتی را ارائه داد..

مجید خراطها که آلبوم دومش «دارم میرم» قرار بود 18 شهریور در بازار موسیقی کشور منتشر شود، درباره دلایل تاخیر انتشار این اثر در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «تغییر تیراژ آلبوم باعث شد آلبوم برای انتشار در روز 18 شهریور آماده نشود و از آنجا که به شدت برای بحث های تیلیغاتی و انتشار قوی آلبوم برنامه ریزی کرده ایم، تصمیم گرفتیم آلبوم را با یک هفته تاخیر و در تاریخ 25 شهریور به بازار موسیقی بفرستیم.»

خراطها درباره تخلف یکی از اپراتورهای تلفن همراه در انتشار زودتر از موعد دموی آلبوم «دارم میرم» نیز گفت: «متاسفانه این اپراتور زودتر از زمانی که قرار بود، بخش هایی از آلبومم را که قرار بود به عنوان «آوای انتظار» استفاده شود، فعال کرد و همین باعث شد زودتر از آن برنامه ریزی ای که ما انجام داده بودیم، دموی آثار منتشر شوند. نخستین آلبوم من که روی اینترنت لو رفت و این آلبوم هم آخر و عاقبتی این چنینی سراغش آمد. ولی باز هم علیرغم تاکید زیاد هنوز مشکل برطرف نشده و ما هم تصمیم گرفتیم موضوع را بیش از این ادامه ندهیم.»

این خواننده پاپ درباره محتوای این اثر نیز اعتقاد دارد: «من گزارش های شما را معمولا در سایت پیگیری می کنم و بارها به این موضوع اشاره شده که آلبوم دوم هر خواننده ای می تواند آلبوم مرگش باشد. ولی واقعا این آلبوم، آلبوم خوبی شده و قطعا آلبوم مرگ من نیست. می دانم که سلیقه مخاطبانم در آن لحاظ شده و می تواند مورد توجه قرار بگیرد. زحمت زیادی برایش کشیده ام و به خاطر همین است که نسبت به آن تعصب زیادی دارم.»

ترانه ها و ملودی های این آلبوم را خود مجید خراطها ساخته و سروده و در بخش تنظیم نیز «حمید احدی» و «مجید خراطها» آثار را تنظیم کرده اند.

نوازنده های سرشناسی چون فیروز ویسانلو، پیام طونی، بابک یوسفی، پیمان رشیدی، بابک صفرنژاد و… در این اثر ساز زده اند.

منتشر شد !   —->   دانلود آلبوم جدید مجید خراطها – دارم میرم

دیدگاه خود را بگذارید