شکایت بنیامین بهادری از سایت غیرمجاز

شکایت بنیامین بهادری از سایت غیرمجاز

شکایت بنیامین بهادری

شکایت بنیامین بهادری از سایت غیرمجاز

به گزارش روبیکس موزیک «بنیامین بهادری» دوشنبه شب در کنسرت نیویورک خود صحبت های جالبی را با مخاطبان آمریکایی اش در میان گذاشت.

بنیامین که این روزها مشغول تور کنسرت های آمریکا-کانادای خود است، دوشنبه شب و در اواسط کنسرت نیویورک گفت: «سال هاست از مسولین سایت رادیو جوان درخواست کرده ایم آهنگ های من را منتشر نکنند. این خیلی بد است که ما چون در ایران هستیم و قانون کپی رایت نداریم، آهنگ هایمان توسط این سایت بدون اجازه منتشر می شود.»

وی ادامه داد: «این آخرین بار است که اعلام می کنم که سایت رادیو جوان آهنگ، اسم و عکس مرا منتشر نکند. یک هفته فرصت دارند که فایل مرا از سایت خود حذف کنند و گرنه از طریق قانونی این موضوع را پیگیری خواهم کرد.»

بنیامین همچنین گفت: «اگرچه این صحبت مساله مشترکی بین دوستان خواننده داخلی ام است و آن ها هم از این موضوع گله دارند اما من از طرف خودم صحبت می کنم.»

براساس این گزارش، این صحبت های بنیامین بهادری، در سالن محل اجرا که برخی مدیران این سایت نیز حضور داشتند، حواشی به همراه داشت.

شایان ذکر است که «بنیامین بهادری» دیروز و همزمان با تولدش، یادداشتی کوتاه در صفحه اینستاگرام خود با دوستدارانش به اشتراک گذاشت که خبر از تغییر و تحول متفاوت و خبرساز در زندگی شخصی این خواننده پاپ دارد!

دیدگاه خود را بگذارید