زمان انتشار فیلم کنسرت شوک فرزاد فرزین

زمان انتشار فیلم کنسرت شوک فرزاد فرزین

فیلم کنسرت شوک فرزاد فرزین

زمان انتشار فیلم کنسرت شوک فرزاد فرزین

دومین مجموعه تصویری فرزاد فرزین تا اواخر شهریور امسال روانه بازار موسیقی کشور می شود.

به گزارش روبیکس موزیک، فیلم کنسرت «شوک» به کارگردانی «برادران بوشهری» و به همت موسسه «هنر اول» تا اواخر شهریور ماه امسال روانه بازار می شود تا دوستداران این خواننده دومین مجموعه تصویری این خواننده را بعد از کنسرت «ماسک» شاهد باشند.

کنسرت «شوک» فرزاد فرزین 17 مهرماه سال گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد و کارگردانی صحنه را «کیوان ملک مطیعی» به عهده داشت.

کارگردانی هنری این کنسرت را نیز «برادران بوشهری» بر عهده داشتند که پس از ماه ها تلاش در بخش تدوین این فیلم، بالاخره مجموعه دوم تصویری این خواننده آماده انتشار شده است و به زودی روانه بازار خواهد شد.

فرزاد فرزین در هفته های اخیر سرگرم آخرین مراحل تولید آلبوم جدید خود «6» است و در آخرین گفتگویی که با«موسیقی ما» داشت درباره این آلبوم توضیح داده بود: «ما بر اساس قرارهایی که از قبل گذاشته بودیم برای ضبط یکی از قطعات آلبوم باید دو بار به استانبول می رفتیم. یکی از قطعات آلبوم جدیدم به عهده یکی از تنظیم کننده های ترک است. ایشان سرپرست ارکستر و یکی از تنظیم کننده های اصلی آثار «گوکان تپه» (از خواننده های پاپ سرشناس ترکیه) است که قرار است یکی از قطعات آلبوم من را تنظیم کند. ایشان با بسیاری از بزرگترین ستاره های موسیقی پاپ ترکیه کار کرده و ما هم با ایشان ارتباط برقرار کردیم و پس از بررسی آثار و شنیدن برخی از آثاری که ساخته و تنظیم کرده، سبک و استایل کاری اش مورد پسند قرار گرفت و بعد از چند بار مذاکره بالاخره به نتیجه رسیدیم و قرار شد که یکی از قطعات آلبوم را برایمان تنظیم کند. باید به نتیجه می رسیدیم درباره نوع تنظیمی که باید انجام شود و «وکال» این قطعه را هم گرفتیم تا به هر حال ایشان کارش را شروع کند. احتمالا بقیه قطعات آلبوم را هم در «یونیور سال استودیو» ضبط و رکورد کنیم و احتمال دارد میکس قطعات آلبوم نیز در استانبول انجام شود.»

دیدگاه خود را بگذارید