دانلود قانونی آلبوم نوستالژی با صدای رضا یزدانی

دانلود قانونی آلبوم نوستالژی با صدای رضا یزدانی

دانلود آلبوم نوستالژی با صدای رضا یزدانی

85085-12900279006-370x370

آلبوم تصویری «نوستالژی» از «رضا یزدانی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، از صبح امروز دوم شهریور ماه، منتشر و راهی بازار شد.

به گزارش خبرنگار روبیکس موزیک  ، «نوستالژی» اولین آلبوم تصویری یک خواننده پاپ در قالب بسته تصویری به شکل مستقل است و شامل ۱۲ ویدئو کلیپ می شود.

علی اوجی تهیه کننده این آلبوم پیشتر با اشاره به بخش های مختلف این آلبوم تصویری توضیح داده بود: «تلاش کردیم که بخش های متنوعی را برای طرفداران در این آلبوم در نظر بگیریم. یکی از همین بخش ها تعداد بسیار زیادی از عکس های رضا یزدانی در برنامه های مختلف است که می تواند برای علاقه مندان عکس کنسرت نیز جالب توجه باشد. ضمن اینکه در این آلبوم برخی از پشت صحنه های فعالیت های این خواننده که روی کلیپی از قطعه «یکی در میون» از آلبوم «هیس» ساخته شده نیز برای علاقه مندان ارائه شده است. همچنین در یکی از کلیپ ها نیز خود رضا یزدانی به عنوان کارگردان حضور داشته که این اثر در یکی از جشنواره‌های بخش خصوصی لوح تقدیر دریافت کرده است.»

شایان ذکر است که این مجموعه گلچینی از آثار ۱۰ سال گذشته رضا یزدانی محسوب می شود که تعدادی از کارگردانان جوان و مستعد کار ساخت و تولید آنها را انجام داده اند. البته یکی از همین کلیپ ها که روی ترانه «کافه رویا» ساخته شده چندی پیش جایزه بهترین کارگردانی را از اولین جشنواره «ققنوس» دریافت کرد.

دانلود

روبیکس موزیک • دانلود قانونی آلبوم نوستالژی با صدای رضا یزدانی

  • اخبار متفرقه موسیقی
  • 2 شهریور 1394
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید