تاکید ۷۰۰۰ نفری بر موفقیت آلبوم نگاه محسن یگانه

 تاکید ۷۰۰۰ نفری بر موفقیت آلبوم نگاه محسن یگانه

 موفقیت آلبوم نگاه محسن یگانه

تاکید ۷۰۰۰ نفری بر موفقیت آلبوم نگاه محسن یگانه

محسن یگانه خواننده خوش صدا و پر طرفدار موسیقی پاپ با کنسرتی خاطره انگیز در تالار وزارت کشور، شبی به یاد ماندنی برای طرفدارانش رقم زد.

یگانه که اردیبهشت ماه سال جاری چهارمین آلبوم خود را با نام «نگاه» منتشر کرده بود، طی ۲ سانس در تالار وزارت کشور میزبان بیش از ۷۰۰۰ طرفدار خود بود. یگانه که طی ۱۰ سال گذشته قطعات ماندگار بسیاری خلق کرده، در این کنسرت بیشتر قطعات آلبوم جدید خود را با همراهی گروه ارکستری به رهبری «علی ثابت» اجرا کرد.

پیش از این کنسرت پیش بینی می شد قطعات زیادی از آلبوم جدید یگانه اجرا نشود ولی در نظر گرفتن ۷ قطعه از این آلبوم برای اجرا در این کنسرت و استقبال کم نظیر مخاطبان از آن، موفقیت این آلبوم را بیش از پیش به رخ منتقدان کشید.

مهران غفوریان، افشین پیروانی، شهاب اکبری، سروش رضایی، هادی کاظمی، امین زندگانی، آرش پاکزاد و … از میهمانان ویژه کنسرت بودند که در هنگام معرفی از سوی یگانه با تشویق ویژه هواداران مواجه شدند.

رامین زواری، مجید برومند، حسین شریفی، فیروز ویسانلو، بنیامین بیانی، حسن فراهانی، بابک مالکی فر، سعید برادران، عمادرضا نکویی، وحید قاسمی و علی ثابت اعضای ارکستر محسن یگانه را تشکیل می دادند.

دیدگاه خود را بگذارید