اولین کنسرت امین رستمی در سالن میلاد

اولین کنسرت امین رستمی در سالن میلاد

کنسرت امین رستمی

اولین کنسرت امین رستمی در سالن میلاد

به گزارش روبیکس موزیک  کنسرت «امین رستمی» پانزدهم شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. این اولین حضور خواننده آلبوم «یاد چشمات» در سالن میلاد بود و او قبلا اجرایی در این سالن نداشت. امین رستمی از ابتدای سال 94 فصل جدیدی از فعالیت‌های حرفه‌ای خود را آغاز کرد و علاوه بر همکاری با چهره‌های مختلف، کنسرت‌های خود را هم در فاز جدیدی پیگیری کرد. از همین رو اجرای پانزده شهریور اولین کنسرت تهران او در سال جاری هم به حساب می‌آمد. رستمی پس از این برنامه به استقبال کنسرت هجدهم شهریور خود در سنندج رفت و قرار است که مهمان مردم غرب کشور باشد.

رستمی و ارکسترش به رهبری «پاشا یثربی» گلچینی از آثار آلبوم‌های یاد چشمات و «شش» و تک قطعات چند وقت اخیر خود را برای مخاطبان تدارک دیده بودند. «بارون»، «آی تو»، «هوام تویی»، «رفتم دلت تنگ بشه»، «حسم کن»، «عشقم»، «دلم گرفته»، «بی هوا»، «دیوونگی با تو»، «بی تو» و «دریا» برخی از آثاری بودند که در این کنسرت شنیده شدند. اجرای قطعه دلم گرفته هم با پخش ویدئویی از هنرمندان مرحوم همراه بود که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. همچنین به دلیل درخواست‌های مکرر حاضرین قطعه بارون که محبوب‌ترین اثر امین رستمی است دو مرتبه اجرا شد.

عليرضا زارع (كيبورد)، بهروز دهقاني (گيتار باس)، عليرضا مهدي زاده (ساكسوفون)، ادوارد دانيل زاده (درامز)، آرش جامع (ويولن)، تورج توسلي نيا(گيتار)، گقارد آذريان (گيتار الكتريك)،   احسان شفيعي (پركاشن) و روزبه عمومي (سمپل پلير) اعضای ارکستر به رهبری پاشا يثربي(کیبورد) بودند و «حمیدرضا حسینخان» وظیفه مدیریت گروه را بر عهده داشت.

مهران خالصي، امیر ارجینی، علي مسعودي، بابك مافي، داريوش سليمي، محسن بنگر ، ميلاد ترابي، شهاب اكبري، سياوش صدري و بهزاد عبدالهی مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

دیدگاه خود را بگذارید