انتشار آلبوم تصویری رضا یزدانی به نام نوستالژی

انتشار آلبوم تصویری رضا یزدانی به نام نوستالژی

آلبوم تصویری رضا یزدانی

انتشار آلبوم تصویری رضا یزدانی به نام نوستالژی

به گزارش روبیکس موزیک آلبوم تصویری «رضا یزدانی» دوشنبه دوم شهریور ماه توسط موسسه «تصویر گستر پاسارگاد» منتشر و پخش خواهد شد. این آلبوم که «نوستالژی» نام دارد، جزو معدود آلبوم های تصویری است که در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.


پیش از این، آلبوم سونامی حاوی کلیپ هایی از مهدی مقدم به بازار عرضه شده بود.
رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ – راک کشورمان که به عنوان یک خواننده سینمایی هم مطرح است در گفت وگو با خبرنگار روبیکس موزیک درباره این آلبوم گفت: « موزیک ویدیو های این آلبوم همگی از قطعات آلبوم های پیشین من به استثنای آلبوم «سلول شخصی» انتخاب و ساخته شده اند. 12 ویدیو کلیپ که توسط خودم، «علی اوجی»، «فاطیما یثربی»، «امیر مردان بیگی»، «امین مبارکی»، «آرمین قاسمی زاده» و «یوسف شهیدی فر» کارگردانی شده است.»

او در پاسخ به اینکه آیا پیش از این، موزیک ویدیو های این آلبوم منتشر شده اند یا خیر نیز گفت: « یکی از موزیک ویدیو های این آلبوم در جشنواره ی سونی پخش شد. همچنین یکی از موزیک ویدیو هایی که توسط خانم «فاطیما یثربی» کارگردانی شده و با فضایی فول انیمیشن است، در جشنواره ققنوس تندیس بهترین کارگردانی انیمیشن و تندیس بهترین آهنگسازی را از آن خود کرد که آهنگساز آن نیز خود من هستم.»

سوالی که پیش می آید این است که اساسا تا امروز آلبوم های تصویری موفقیت چندانی در بازار کسب نکرده اند؛ چه البومی حاوی کلیپ و چه البوم تصویری کنسرت های خوانندگان موسیقی کشور. یزدانی اما در این باره گفت: « تا به امروز چنین آلبومی نبوده و شایدبرای اولین بار است که چنین آلبومی مجوز آن صادر شده و منتشر می شود. امید دارم که تلاش هایمان به نتیجه برسد. پس ما هم منتظر دیدن موفقیت این کار خواهیم بود.»

برخی می گویند ممکن است این آلبوم تصویری جایگزین آلبوم جدید رضا یزدانی در سال جدید باشد. او عموما سالی یک آلبوم منتشر می کند. اما خواننده« لاله زار» این موضوع را رد کرد و گفت: « این آلبوم هیچ ربطی به آلبوم های صوتی من که هر سال منتشر می کنم ندارد و کاری مجزا است. تا امروز 6 قطعه آلبوم جدیدم آماده شده است که در آن با دوستان در گروه موسیقی ام به علاوه دوستان دیگر همکاری داشته ام و در زمان مناسبی جزییات آن را نیز اعلام خواهم کرد.»

روبیکس موزیک • انتشار آلبوم تصویری رضا یزدانی به نام نوستالژی

  • اخبار متفرقه موسیقی
  • 1 شهریور 1394
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید