اجرای رستاک در تجلیل از محیط زیست

اجرای رستاک در تجلیل از محیط زیست

کنسرت رستاک 

اجرای رستاکی ها در تجلیل از محیط زیست

به گزارش روبیکس موزیک محمد میرزایی دبیر کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری یک کنسرت موسیقایی ویژه محیط زیست با معرفی چای ماسوله توسط گروه موسیقی رستاک خبر داد.

 

،محمد میرزایی دبیر کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، در این‌ باره گفت: کنسرت موسیقی گروه رستاک پنجشنبه ۵ شهریورماه ساعت ۱۷ با حضور تعدادی از فعالان فرهنگی، محیط زیستی و اجتماعی، هنرمندان و تعدادی از مسئولان نهادهای مختلف با معرفی برند چای ماسوله به عنوان سفیر فرهنگی کشور در بخش تجاری در تالار وزارت کشور برگزار می شود. در این برنامه گروه موسیقی رستاک که عمده فعالیت کاری خود را روی موسیقی نواحی ایران گذاشته در حضور بیش از ۴ هزار نفر از شرکت کنندگان آثار موسیقایی خود را اجرا خواهد کرد.

وی افزود: این برنامه با این هدف برگزار می شود تا جامعه هنری از این پس بتواند عقب ماندگی های فرهنگی کشور برای معرفی میراث ماندگار و ارزشمند کشورمان در عرصه های مختلف را جبران کند. ضمن اینکه یکی از بحث های مهم در این فضا، ارائه پیامی برای توسعه کارآفرینی در کشور است تا نشان دهیم می توانیم با ابزار و منابع ارزشمندی که در اختیار داریم نسبت به توسعه کارآفرینی کوشا باشیم.

دبیر کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در پایان تصریح کرد: ما معتقدیم در کشوری که بخش شمالی آن به شدت دارای منابع ارزشمند محیط زیستی است می توان با مبنا قرار دادن حفاظت از محیط زیست در روندی قرار بگیرد که توسعه پایدار در آن حرف اول را بزند. ما می خواهیم با ابزار فرهنگ و هنر ضمن جلوگیری از آسیب های جدی محیط زیست، تجاری سازی در این حوزه را نیز درگیر توسعه پایدار کنیم تا بتوانیم بعد از شرایط سیاسی که طی چند ماهه اخیر انجام گرفته فضای بهتر و گسترده تری را تجربه کند.

دیدگاه خود را بگذارید