آلبوم جدید گروه دارکوب منتشر شد

آلبوم جدید گروه دارکوب منتشر شد

آلبوم جدید گروه دارکوب

آلبوم جدید دارکوب منتشر شد

به گزارش روبیکس موزیک  سومین آلبوم رسمی گروه «دارکوب» از روز سه شنبه هفدهم شهریورماه منتشر شد. این اثر که «نوکوب» نام دارد به تهیه‌کنندگی شرکت «صوت آوای هنر» تولید و از سوی شرکت «هنر اول» در بازار توزیع شده است.

اعضای گروه دارکوب این بار به مخاطبان خود هشت قطعه را در قالب نوکوب ارائه کرده‌اند. «سینگو»، «دست براریم»، «کجا بودی؟»، «تُرُش رو»، «کعبه دلها»، «سیاه زنگی»، «عاشق او» و «فانکوب» عناوین آثار این مجموعه است. «حمیدرضا ترکاشوند»، «رضا کولغانی» و «علی زندوکیلی» خوانندگان نوکوب هستند و این برای اولین بار است که تمام قطعات آلبوم دارکوب با کلام است.

«مسعود همایونی»، «دارا دارایی»، «امید حاجیلی»، «آرش پژند مقدم» و «آرین ملیکیان» اعضای اصلی دارکوب به سرپرستی «همایون نصیری» و مدیریت گروه «صمد طالقانی» هستند. جمعی از نوازندگان سرشناس موسیقی کشور هم آنها را در تهیه قطعات یاری کرده‌اند. پویا نیکپور(کیبورد)، حسین شریفی (ترومبون)، هومن نامداری(ساکسوفون)، احسان نی‌زن(ویولن)، ابراهیم علوی(عود) و احسان عبدی‌پور(سرنا) در این آلبوم و همراه با اعضای دارکوب هنرنمایی کرده‌اند.

*مسیر نوکوب

آلبوم نوکوب مسیر نسبتا طولانی را سپری کرد تا در اختیار مخاطبان موسیقی قرار بگیرد. گروه دارکوب در تابستان 92 دومین اثر خود به نام «لیوا» را روانه بازار کرد و در همان ایام موفق به کسب تندیس طلایی بهترین اجرای زنده موسیقی تلفیقی از اولین جشن سالانه «موسیقی ما» شدند. اولین اطلاعات آلبوم جدید دارکوب در فروردین 93 و از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر شد. همایون نصیری آن زمان اعلام کرد که «روزبه بمانی» یکی از ترانه‌سراهای آلبوم جدید دارکوب خواهد بود. خبری که بازتاب زیادی داشت و مورد توجه قرار گرفت. سرپرست دارکوب در همان گفتگو تلویحا حضور سوپراستارهای سینمایی در آثر جدیدشان را منتفی دانست. پنج ماه بعد آنها با آلبوم لیوا در چهار بخش از دومین جشن سالانه «موسیقی ما» نامزد شدند و در رقابت تنگاتنگ با سایر آثار تلفیقی سال 92 موفق به تصاحب تندیس طلایی نشدند.

اسفند 93 تک قطعه تُرُش رو از این گروه و با صدای علی زندوکیلی منتشر شد؛ قطعه پرانرژی که مناسب حال و هوای شب عید بود و بهانه‌ای شد تا همایون نصیری به سکوت چندماهه خودش و دارکوب پایان دهد و جزئیات بیشتری از پروژه‌ای را که در دست تولید دارند، عنوان کند. نصیری در گفتگو با سایت «موسیقی ما» ضمن اعلام قطعی  عدم حضور بازیگران سینما در آلبوم جدید، بیشتر درباره ترانه‌ها صحبت داشت. در آخرین روزهای تیرماه سال جاری و همزمان با برگزاری مسابقه اینستاگرامی دارکوب، سرپرست این گروه جزئیات نهایی و اسم آلبوم جدید را عنوان کرد. او از آخرین تغییر و تحولات گروه سخن گفت و قول انتشار آلبوم تا پایان تابستان را به مخاطبان داد.

سرانجام اوایل شهریورماه و همزمان با رونمایی از پوستر آلبوم نوکوب، تاریخ اولین کنسرت دارکوب در سال 94 عنوان شد. اعضای این گروه روز اول مهرماه در برج میلاد تهران با قطعات جدید روی صحنه می‌روند. بلیت فروشی این کنسرت از طریق سامانه 84200.ir انجام می‌شود.

آلبوم جدید دارکوب منتشر شد

دیدگاه خود را بگذارید